torsdag 14. juni 2018

Verandaen i juni...

Det blomstrer bra på verandaen etter den flotte perioden vi hadde i mai og begynnelsen på juni. Mest stolt er jeg over Squashen. I fjor hadde jeg de i kolonihagen hvor de ble spist opp av snegler:


Jeg har allerede hatt en moden Squash som er spist opp.

Tomatene har også hatt en flott forsommer og har kommet med blomster:



Pelargonen som jeg har klart å overvintre i 3 år blomstrer i ampelen på veggen:



I dag har vi stiv kuling med storm i kastene og regn, ingen hagedag med andre ord...

5 kommentarer:

Villrose sa...

Det var squashen sin! Mine sliter med tørken i en pallekarm.

Marit sa...

Så flott squash, og nydelig hvit pelargonia! Flott gjort å ha den så lenge.

Ingeborg Kringeland Hald sa...

Wow, squash allerede, det var ikke verst. Ha en fortsatt fin helg, hilsen Ingeborg

Vigdis i Romerikshaven sa...

Nydelige squashblomster!

HageSus i Turids hage sa...

Hei Randi.
Så kraftig og fin Squash plante du har. Du må ha vært utrolig tidlig ute for å få så tidlig squash. Jeg måtte så på nytt for mine døde, mens jeg var på ferie i starten på mai. Får satse på en mild og lang høst.

Ønsker deg en fin helg og St Hans feiring.
Hilsen fra Turid