søndag 6. januar 2019

Mildvær...

Vi har fått mildvær denne helgen med 8 grader. Det er meldt litt kaldere neste uke. Snøklokkene har allerede spirt og viser litt av det hvite:



Så gikk det en liten frøbestilling til Zimtrade eller Botanisk verden som de også kaller seg. I morgen blir det stigende måne og da er planen å så Chili som skal bo i kjøkkenvinduet, og alle Storkenebb-frøene som skal på på verandaen i vær og vind.

Hvis noen lurte på om bloggen min var slettet, så var det bare meg som slettet en e-postadresse og da forsvant bloggen. Imidlertid fikk jeg den opp igjen med å resette  adressen, men det er en adresse jeg ikke bruker...

3 kommentarer:

Marit sa...

Så fint å se snøklokker alt nå! Nå er det stor forskjell på øst og vest. Her er det -7 grader nå :)
Godt å ha litt frø i hus.
Huff, det var godt at du fikk bloggen i orden igjen!

Ha en fin søndag!

Mine bilder - Vivishagerom sa...

Hei,
For meg her i vinterbyen Lillehammer, så er det helt utrolig at det spirer snøklokker allerede. Men du verden for en følelse det må være :) Nyt det og kose deg med varmegrader.

Vivi

fruens flora sa...


Hei Randine.
Fint å se snøklokker nå. Her er det også mildt, og her er det også meldt kaldere.
Var innom bloggen din og så at den var slettet. Godt den er på plass igjen.
God søndag.
Hanne-Lise.