søndag 7. juni 2020

Blomstring i hagen...

Blomstring i hage i begynnelsen av juni, Akeleiene har startet blomstring, det er flest hvite og blå:



Storkonvallene trives godt i skyggen og blomstrer nå:



Syrenen har blomstret sidn slutten av mai, men blomstrer fortsatt:



Spaniablåstjernene sprer seg og blomstrer flere steder i hagen, jeg liker de godt:



Aromaepletreet har hatt mye blomster i år og jeg har sett humler som bestøver, det gir løfter om epler til høsten:



I dag er det gråvær meldt regnbyger, det kan bli en liten tur i hagen med regntøy. Neste uke er det meldt mye sol og det er bra for gresset må slås...


3 kommentarer:

Marit sa...

Så mye flott som blomstrer i hagen din nå! Det var en lang blomstring på syrinene. Det regner her også, og det har det gjort siden torsdag.

Ha en fin dag!

fruens flora sa...



Hei Randine.
Fine bilder hos deg.
Syrinene er avblomstret her. Så i dag ble trærne kuttet ned.
Ikke regn her i dag, men overskyet. Utover i uka skal vi igjen få sommer.
God uke.
Hanne-Lise.

Bille sa...

Mye fint hos deg! Hos meg er det mest rosa akeleier, men de fleste har druknet i ugress, så jeg får lete litt :) Storkonvall har jeg aldri hatt, men har ofte beundret naboen sine.