søndag 24. oktober 2021

Verandaen i oktober...

Verandaen i oktober er preget av høstfarger på mine to Blåbærbusker som får flotte farger:



Av Ingeborg med bloggen  Fru Haldshage har jeg fått frø av Rød Sporeblomst, har sådd 18 frø og fått opp 12 små planter. Håper de overlever til våren ellers har jeg flere frø igjen:






Feltsalaten jeg sådde i september har spirt og jeg har flere planter som er grønne og fine:




I min lokale matbutikk hadde de plutselig fått inn fine ulike urter og jeg kom meg ikke forbi før jeg hadde tatt med en Ananas-Salvie og den bor på verandaen:




I dag er det meldt surt vær med regn og vind, så det er ikke hagevær selv om temperaturen er bra...

2 kommentarer:

Marit sa...

Så flotte høstfarger det er på din veranda nå. Her er det 12 grader, men det er helt grått og overskyet. Jeg er glad for hver dag uten snø, så alt er bedre enn det nå.

Ha en fin søndag!

Villrose sa...

Smart med blåbærbusker på verandaen. Både gode bær og fine høstfarger!