søndag 22. april 2012

Gråværssøndag...

Etter gårsdagens hagevær  med årets første gressklipping og litt luking, er det grått og litt regn i dag. Det er lite som blomstrer i hagen, bare de hvite Kubjellen og Lungeurten. I dag har jeg vært en liten tur i hagen og tømt trillebåren på felleskomposten, så nå er den klar til å fylles igjen.

Det er mer som blomstrer på verandaen:


De hvite snøstjernene som jeg satte ned i høst gleder meg, det gjør også:


Tusenfryd som har erstattet Påskeliljene og stemorsblomstene. Men det har heller ikke vært noe verandavær denne uken, så nå er det en stund siden jeg har drukket kaffe ute. Håper på bedre vårvær og ikke minst litt sol neste uke...

7 kommentarer:

Vigdis i Romerikshaven sa...

Veldig kjedelig vær i dag. Men så tittet jeg inn hos deg og gleder meg over dine vakre verandablomster. Spesielt lekkert det av snøstjernene!

Bille sa...

Så flott blomstring har ikke jeg på min balkong! Men du har nok vært flinkere enn meg med å starte sesongen. (Jeg har rotet bort saksen, og får dermed ikke erklært sesongen for åpnet).
Det kubjellebildet i headingen var veldig flott! Er det en spesiell sort? Synes den så litt ekstra fin ut.

Marit sa...

Nydelige blomster på din veranda! Får håpe det blir bedre vær fremover, for nå er jeg lei snø og regn. Ha en fin søndag!

Vivishagerom sa...

Vi har egentlig hatt det greit i helga, og i dag har vi sett sola.
Kjempe fine vårblomster hos deg.

Den hvite kubjella på headeren din er fantastisk flott.

Ønsker deg en fin kveld. Klem

Mariann sa...

Her hadde vi en fin dag i går. Regnet kom til oss i dag. Så fint med de hvite snøstjernene i potte.
Ha en fin uke!

Ranten sa...

Ja været er skiftende, men det blir litt varmere sånn pø om pø. Nå skal jeg ut i solen og luke :)

Landbohaven sa...

Jeg kom bare lige forbi.
Gode billeder af de smukke blomster.
Her har det regnet i eftermiddag.
Tak for kigget.
Ha´ en god aften.