lørdag 5. desember 2015

innevær...

I dag er det godt innevær, selv om jeg ikke synes ekstremværet er så ille som meldt. Innevær i advent gjør at en kan kose seg med Adventstaker i vinduet:


Siden jeg mangler et pyntegen blir det som alltid en enkel adventstake;


Innesysler når en ligger godt an med julehandelen er å bestille frø. Foreløpig er det blitt tre bestillinger og de som imponerte mest var solhatt.no/butikk/bieblanding-blomsterpakke/ som leverte frøene på under en uke. Så nå har jeg godt utvalg av blomster som biene liker.

Det begynner å bli en stund siden jeg var en tur i hagen, men været frister ikke. Det er 10 grader i dag så temperaturen kan jeg ikke klage på...

1 kommentar:

Marit sa...

Det er koselig å være inne når været har vært som i det siste. Håper det gikk bra i helgen med uværet hos deg! Her slapp vi billig unna.

Ha en fin mandag!