søndag 12. mars 2017

Våren kommer...

Kuldeperiodene er over for i år håper jeg som allerede har plantet Stemor i verandakasse, Det var et anfall av optimisme denne uken. I år ble det mørk blå Stemor:


Jeg driver å rydder på verandaen etter vinteren og bærer ned ulike stauder til kolonihagen. I kolonihagen er det Krokus som blomstrer:


Og de gule som lyser opp inni kompostbingen:


Det har omsider begynt å tørke litt opp i hagen og jeg ser at jeg snart kan starte med å klippe nes stauder. Det er meldt bedre vær neste uke og det håper jeg slår til...

2 kommentarer:

Marit sa...

Det var da utrolig tidlig å plante stemor, men på dine kanter er det jo alltid tidlig. Flott farge på de!

Ha en fin søndag!

Villrose sa...

Våren er uten tvil kommet til deg!
Ja, her om dagen måtte jeg bare kjøpe en 10-pakk med stemor. Mørkeblå med "fjes" :) Setter dem ut i dag, så får jeg bare ta dem inn i gangen om det blir altfor kaldt.