søndag 2. januar 2022

Julerose i desember og januar...

Julerosen jeg kjøpte i begynnelsen av desember, klarer seg bra på tross av et skiftende vær. Her er bildet fra desember med litt snø:


  

Vi hadde frost og kulde gjennom julehelgen. Til nyttår fikk vi mildvær og da likte julerosen seg igjen:


Vi har fortsatt grønne plener og julerosen trives på verandaen.


Jeg har ryddet i alle frøposer og bestemte meg i julehelgen at jeg ville se alle 25 episodene av Monty Dons episoder på nrk.no. Blir litt inspirert og har kommet halvveis i episodene.

I dag er det 8 grader og meldt litt regn, det er meldt kaldt vær igjen neste uke...


Ønsker alle et fint nytt hageår! 

4 kommentarer:

Marit sa...

Så godt at din julerose har klart seg så fint ute hos deg. Du har et klima jeg mange ganger misunner deg. Grønne plener høres flott ut. Her er alt bare hvitt men det har blitt 0,5 grader. Det regnet i går men det skal bli kaldere igjen. Monty Don er inspirerende ja.

Godt nytt år!

Villrose sa...

Den er nydelig! Du har tydeligvis rette forhold for den.
Nå skal det ryddes i frøposene!

Teresa sa...

Muy bonitas tus flores. Saludos desde España.

R's Rue sa...

Beautiful.
www.rsrue.blogspot.com