onsdag 22. desember 2010

Førjulstid og solverv...

Julegjestene kom tidlig i dag og blir til 1.dag. Legokassen er kommet ned fra loftet og stuegulvet er fullt av lego, men det er bare hyggelig. Jeg er ferdig med det meste av juleforberedelser og i kveld feires solverv med Lammestek.

Jeg rakk til og med å kjøpe julegaver til meg selv(det gjør jeg hvert år):
- Kjell Westøs bok "Gå ikke alene ut i natten"
- Nytt objektiv til fotoapparatet så jeg kan ta bedre nærbilder
- Frø fra Plant World Seed
   Alle hvite Storkenebbpakkene
   Thralictum "Bizzard"
   Clematis Potaninii
Bare hvite blomster og nå gleder jeg meg til frøene kommer. Egentlig hadde jeg ikke planer om å så flere storkenebb, men falt for alle de hvite.

Linsen til kamereat har jeg begynt å teste ut og den hvite Amaryllyssen ble objeket:



Fortsatt god førjulstid  og solverv til alle som er innom...

3 kommentarer:

Marit sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Marit sa...

Det er hyggelig med julebesøk av familien. Nydelig hvit amaryllis!

Du er like glad i hvite blomster som meg skjønner jeg! Det er artig med noe nytt på frøfronten :)

Anne (Moseplassen) sa...

Lego er kjekke saker gitt, det går jo aldri av moten, og er like gøy uansett alderen er 5 eller 50 :)

God jul Randine *klem* :)