søndag 25. november 2012

Siste søndag i november...

Den siste søndagen i november er grå som jeg synes hele måneden har vært. For å få litt farge i tilværelsen impulskjøpte jeg en potte Krystantemum:

I går var det litt sol og jeg var en liten tur i kolonihagen men nå er solen borte i hagen , så den ligger i dvale. På veiien hjem gikk jeg forbi et gjerde hvor det stakk ut en Prestekrage;

Så det er stadig noen enkelte blomster å få øye på.

Jeg har begynt å rydde i billedarkivet mitt på PC-en, det er mange dårlige bilder og dubletter som med fordel kan slettes så det kan bli bedre plass og ikke minst ryddigere...

2 kommentarer:

Marit sa...

Koselig med prestekrager og krysantemum i de siste dagene av november. En grå og kjedelig måned synes jeg. Godt at det er snart jul. Sikkert lurt å rydde litt i arkivene, det burde jeg også gjøre. Ha en fortsatt fin søndag!

Vivishagerom sa...

Jeg er helt enig. November har vært utrolig grå og trist. Håper virkelig at desember blir hvit og fint med sånn passe mye snø!

Kos deg og nyt søndagskvelden! Klem