onsdag 6. september 2017

Høstetid...

Etter en flott helg med strålende sol, har vi nå fått regn og blåsten tilbake. I hagen er det høstetid, først ute er Aronia. Hagenaboen min henter alle bærene og det er bra:



Min favoritt er derimot blåbærene, som allerede har fått litt høstfarger:



Litt senere på høsten er det eplenes tur, jeg har to store epletrær i kolonihagen. Eplemos er en favoritt på froskostblandingen:



Ellers er jeg opptatt av at kjøkkenet skal pusses opp i høst og har tømt alle skap og skuffer. Det kjedeligste er å vaske ut av skapene, men det må til...

2 kommentarer:

Marit sa...

Så godt at du kan høste epler litt senere. Godt å få nytt kjøkken selv om det er mye jobb på forhånd.
Her regner det i dag og det skal det fortsette med i en hel uke. Høsten har kommet...

Ha en fin dag

fruens flora sa...



Hei Randine. Blåbær har jeg ikke, men skal få meg til neste år. Godt med epler. Å pusse opp er et styr, men så moro når en blir ferdig. Fin dag til deg.
Hilsen Hanne-Lise.