tirsdag 8. februar 2011

Hjertesukk i februar...

Siden jeg for tiden lever bak stillas og ikke minst presenning foran alle vinduene, og i tillegg har det vært mye gråvær er jeg rimelig lei. Slik ser det ut på verandaen:



Frøsådden som har spirt liker heller ikke det svake lyset for tiden og blir bare stranglete.  Det kan se ut som jeg må så på ny, men det blir ikke før preseningene er fjernet. Men det er  lysning i sikte, malerne har begynt å male og de bruker varme for å få malingen til å tørke. Min veranda er blitt malt på innsiden og jeg er så klar for å få krukker og frøsådden ut igjen. Jeg tok inn en krukke med gressløk og den spirte og vokste fort på kjøkkenet.
Ellers går jeg og tar akupunktur for rygg og hofter, det er en rar opplevelse og jeg håper å bli bedre til hagesesongen...

1 kommentar:

Marit sa...

Jeg skjønner godt at du venter på at de skal bli ferdige. Men det blir i hvertfall bra til slutt!
Synd hvis du må så alt på nytt da...
God bedring, håper akupunkturen virker.