fredag 26. september 2008

Høstonna fortsetter....

Det har blitt høstspaing hele uken, fortsatt holder jeg på i grønnsakbedene. All maisen er høstet og ryddet vekk, ringblomstene klippes ned eller fjernes hvis de er avblomstret. Tror jeg har tatt halve grønnsakbedene nå, hvis irritasjonen holder en uke til blir jeg kanskje ferdig.

Blomkarsene går stadig langt ut over sine bredder og hekker. Men nå ser jeg at de begynner å få litt meldugg, hvis ikke frosten kommer, kan de bli fjernet før.

Så langt er jeg fornøyd med den nye bloggen, får lastet opp bilder og har mulighet til utforming. OBS der fikk jeg opp en melding om driftstans kl 16.00, hvem som skal ha driftsstans vet ikke jeg.

Ha en fin fredagettermiddag og kveld!

1 kommentar:

Marit sa...

Så flott at du har fått dreis på den nye bloggen din! Jeg har også fått den meldingen, men det er nok blogspot som skal ha en oppdateringe eller noe sånt. Ha en fin kveld du også!