søndag 4. september 2011

Regntung søndag...

Det har blitt lite haging i det siste, forrige uke var det bare gresset som ble slått i en fart. Lite bilder er tatt fra høsthagen som jeg synes ser begredelig ut, dette er det eneste:


Blomkarsene blomstrer omsider og det fortsetter de med til kulden kommer.

I stedet for haging har jeg begynt med styrketrening på et lokalt senter, håper det vil hjelpe på rygg og bein. Innelivet går ellers med til litt strikking, mens jeg venter på at det skal komme noen fine septemberdager...

4 kommentarer:

Vigdis i Romerikshaven sa...

Nydelig blomkarse! Ja, Randine, det er ikke mye en får gjort mellom regnbygene. I dag gleder jeg meg inne med hagebilder, her og rundt på bloggene. Ønsker deg god ettermiddag og kveld!

Marit sa...

Ja, det var en flott blomkarse! Det striregner her også, så det er greit å lese hageblogger i sånt vær. Ha en fin søndag!

Mariann sa...

Langtidsvarselet gir ikke mye trøst akkurat nå. Det blir vist regn, regn og atter regn.
Etter en pause i sommer, er håndarbeidet kommet fram her også.
Ha en fin uke og lykke til med treningen!

Bille sa...

Men blomkarse er jo ikke dårlig! Synes de er flotte jeg, lurer litt på om jeg skal prøve flere sorter av dem i feriehagen til neste år. På balkongen også forresten, men får alltid svarte lus på dem og på balkongen blir det litt kjipt.