mandag 1. april 2013

Månedens bilde 3

Månedens bilde 3 i kolonihagen fra mars skulle egentlig vært tatt i går, men da var jeg ikke i hagen. Det ser umiddelbart ut som det er likt de andre bildene fra dette året:

Det er første gang på mange mange år at gresset er brunt, men det er nok den langvarige frosten vi både har og har hatt.

I påsken har jeg hatt besøk av det store barnet som sammen med en venninde satte sammen hagegyngen som ble kjøpt i høst:

Tror jeg skal fjerne taket for det skygger for solen og om sommeren har jeg et epletre som skygger i gyngen.
Nå er påsken snart over for i år og det har vært strålende vær og nattefrost hele tiden.

3 kommentarer:

Mariann sa...

Jeg håper at barfrosten også har tatt livet av noen snegler. Vi fikk faktisk snø i går kveld. Det tiner jo nå når solen kommer, og nå vil jeg gjerne ha vår snart.

Marit sa...

Så deilig at det er bart hos deg! Det brune gresset kommer nok av all barfrosten, ja. Her er det nesten aldri barfrost, men så er det jo masse snø her i steden.
Ha en fortsatt fin mandag!

Vigdis i Romerikshaven sa...

Så deilig og snøfritt oversiktsbilde! Jeg holder på med å spa vekk snø her. Ønsker deg en fin ny uke!