torsdag 5. august 2010

Innestrikkevær...

                               
August har kommet med ustabilt vær og tid for litt strikking. Sokker er et greit strikketøy og disse er i garnet Fabel . De skulle egentlig være til datteren, men jeg tror jeg vil ha dem selv. Det var nok garn igjen til små sokker til barnebarnet.
Mer garn må nok kjøpes inn hvis været fortsetter, selv om jeg også har andre strikkeprosjekter under arbeid. Blant annet en jakke i Boucle-garn og en av mine favoritter et lappeteppe som ikke haster.

1 kommentar:

elle-melle sa...

Sånne sokker har jeg strikket masse av, de er herlige å bruke og morsomme å strikke. Jeg elsker å strikke sokker, for da slipper jeg å tenke, det er bare å strikke i vei og så blir det så fort og kjapt ferdig.
Det er en stund siden jeg har vært her hos deg, og en stund siden jeg var på rundtur i andres blogger også, men nå håper jeg det blir bedre.
Så flott å se alle de fargesterke ringblomstene i innlegget under. Slike små soler er til å bli glad av:))