søndag 9. november 2008

Rydding i skuffer og skap.....

Kuling og heftige regnbyger fører til så mangt etter en flott lørdag.
Kjøkkenskapene skal til pers, startet sent i går med matskapet og har fortsatt i dag. Nå har det stoppet opp på grunn av ubeslutsomhet. Kan ikke bestemme meg om kaffeserviset fra 1950-tallet fortsatt skal bo i skapet. Gidder derfor ikke ta det ut, vaske det opp og sette det inn igjen.
Må også vurdere hvor mange glassfat og asjetter jeg egentlig har bruk for, noen ting som brukes mye er greit å ha, men så er det alt det andre.....

I går fikk jeg hentet frøene fra T&M, måtte vise legitimasjon for å få frøene ut. Frøene hadde vært innom fortolling, men der hadde jeg lurt dem de kostet kr. 199,- så det ble ingen toll. Spurte om Postbankens Visa-kort med bilde holdt som legitimasjon, det gjorde det. Fikk kjøpt med UNICEFs julekort samtidig, så er de i hus.

Ble inspirert av alle frøposene som ble utstyrt med bilder klippet ut av katalogen, og hentet jorden sporensstreks inn på kjøkkenet. 5 poser frø som kunne høstsås kom i jorden og ut på verandaen. Frøposene ligger fortsatt på stuebordet så jeg kikker stadig på dem.
Tror ikke jeg skal ha frølister i bloggen eller oversikt over hva jeg sår, listene blir aldri oppdatert. Venter heller og ser hva som spirer og hva det blir ut av plantene.

Ha en fortsatt fin søndag uansett vær......

Ingen kommentarer: