mandag 17. november 2008

Jeg finner ikke men blir funnet....

Siden Get kastet meg ut av Internett lørdag har det vært en stille helg......
Om de oppdaterte eller om det var brannen jeg hørte om på nyhetene vet jeg ikke. Regner med at jeg er en av de siste som blir koblet på igjen siden jeg har et rimelig abonnement via borettslaget på Get.

Lørdag var den store handledagen, jeg hater OBS og hyper er ennå verre.
Listen ble skrevet og jeg var der kl.10.00 mange sto i kø. Handlevogn ble hentet og jeg stevde meg frem mellom alle andre som også skulle inn.

Det viktigste ble kjøpt først, så ble jeg funnet først av et par tøfler (ikke på handlelisten) med rosa blomster rett i vognen. Så ble jeg tiltrukket av en palle med bøker (heller ikke på handlelisten), da jeg så en hagebok ble den sporenstreks lagt i handlevognen.

15 minutter senere var jeg ute av OBS-hypermarked, det blir ikke før til sommeren jeg drar tilbake. Sommermarkedet pleier å få ett besøk, for innkjøp av hønsegjødsel og andre nødvendinheter.

Ellers er jeg for tiden som ekornene samler i lader, ikke mat men bøker. Fra The Organic Garden kom årets katalog sammen med to bøker jeg hadde bestilt. Venter fortsatt på bok bestilt gjennom Hagetidene, høsten og vinteren kortes ned med bøker. Bokhyllene går ut over sine bredder.......

Ingen kommentarer: