mandag 30. mars 2009

Grå mandag...

Det er ubegripelig hvor grå dagene kan bli i mars med regn og vind. Ser egentlig frem til at mars snart er over, selv om den ofte kan være vårlig men ikke i år.

Dagens bilde er av mine nye potteskjulere med sine St. Pauli de blomstrer ikke for tiden. Det bor en liten sau og ikke minst er det plass til laderen til kameraet i vinduet. Helt til høyre er et glimt av den ene Hoyaen som bor i en potteskjuler fra Gand Graveren fra 50-tallet som jeg har arvet. Fantastisk med slike ting som en husker som gode minner, de er i dyp gult og litt grått, de får bli fortografert en annen dag.

Eller driver frysedelen i kombiskapet å klikke seg av og jeg regner med at i morgen blir det tur for nytt skap. Håper bare påskelammet og resten av frysevarene overlever natten...

Ute er det 7 grader og stadig grått!

4 kommentarer:

Elsa sa...

St. Paulia er en plante jeg aldri har fått dreisen på. Vanner etter oppskriften, men like fullt dør de. Synd, for de er så fine når de blomstrer. Husfred er en annen plante jeg ikke får til å trives.

Ha en fortsatt fin dag:-)

Vivishagerom sa...

Det har vært surt og gråkaldt her i dag også, men på ettermiddagen kom sola og det begynte å renne i gatene igjen.
Håper dagen imorgen blir bedre for oss begge. Klem

Marit sa...

Det er merkelig, men i dag har det vært varmt her, selv om det nesten har vært grått i hele dag. Får håpe du får bedre vær i morgen. Fin vårlig farge på de nye potteskjulerene dine!

Sine sa...

Det sure været fikk iallefall husbonden her til å gjødsle plenen. Vi har ventet på regn, så for oss var det kjærkomment.

Men jeg synes også mars har vært ganske grå i forhold til andre år. Vi får håpe på en fin april.