søndag 1. mars 2009

Innesøndag...

Innesøndag er ikke helt riktig, jeg har vært ute og kjøpt avis og senere vært på svømming. Likevel føles det som en innesøndag, grått vær og trekk fra et eller annet sted og en av de trasige søndagene som kan komme også i mars.

Fortsatt prøver jeg å bli kvitt endel restegarn, hva det blir vet jeg ennå ikke. Egentlig skulle garnet brukes til en jakke og det kan det ennå bli. Mumseteppe eller et teppe til å ha under baken kan det fortsatt bli. Små ruter og Dominostrikk er greit når restegarn skal strikkes opp, dette er også pelsullgarn fra Danmark i mine yndlingsfarger, jeansblå, to ulike kalde grønnfarger og hvitt. Nå gjenstår det bare å se hva det ender opp i...

Det er meldt sol fra i morgen og det håper jeg slår til...

3 kommentarer:

Vivishagerom sa...

Jeg holder også på å strikke lappeteppe. I blåtoner, meningen er å ha det i lysthuset for der går fargene i blått. Har ikke kommer så veldig langt enda, bare 21 lapper.
Nå er helga slutt og ei ny uke står på trappene. Ha en fin søndag kveld.

Anonym sa...

Det var fine farger i lappeteppet ditt.
Her har det vært nesten vårlige tilstander i dag, temperaturen kom helt opp i 8 pluss. Sola var godt gjemt bak skyene og det har vært litt sur vind. Snøen er nesten borte igjen.

Marit sa...

De fargene er jeg også glad i. I mange år brukte jeg bare blått i alle nyanser. Det blir helt sikkert et flott teppe!