tirsdag 28. oktober 2008

Alt går sakte....

Høsten er kommet for fullt og det idag var det noen snøfnon i luften, temperaturen har sunket kraftig. Ting går i sakte tempo og jeg vurderer å skifte bil før jul???? Det intresserer meg langt inn i granskauen, men begynner å bli en nødvendighet. Nå har jeg kjørt varebil i mange år og det er praktisk bortsett fra når datteren og famielien kommer på besøk. Vil ha en liten bil, som egentlig leveres rett på døren og den andre hentes effektivt og greit. Men jeg må nok ut på "markedet" og lete eller bil.

I helgen var jeg kulturell og så årets høstutstilling som er lagt til Stavanger pga kulturhovedstadåret 2008. Mye rart å se, det mest intressante var et foto av en som hadde hengt lampetter med ulike skjermer opp i trær og tent lysene. Det var et flott bilde og jeg angret på at jeg ikke lenger har lampetter jeg kan henge opp i trærne i nabolaget.

På hagefronten er det stille bortsett fra at jeg sjekker frøsådden for spirer og vanner stueplantene innimellom......

Ingen kommentarer: