onsdag 8. oktober 2008

Pc-en er bedre.....


Det meste gikk en stund i svart, det var skrangling i Pc og rygg. Pc-en har hatt doktor i dag og fjernet alt av trojanere og et utall virus. Nå kommer jeg omsider inn i bloggen igjen.
Det var like før jeg kastet hele Pc-en ut fra verandaen, nå er den blitt tatt til nåde igjen. Allyssumen lyste opp imørket i verandakassen.
Lite hagearbeid for tiden mest frøkataloglesing, har startet på en liste med frø som skal kjøpes fra T&M. Listen til Impecta har vært klar lenge, men foreløpig ingen bestilling.
Det har vært mye regn og vind i det siste så det blir mest innearbeid!

6 kommentarer:

Sine sa...

Velkommen tilbake igjen. Ikke kjekt når ting ikke virker. Så du er allerede inne i neste sesong med frøplanlegging. Er det noe spesielt som frister da?

Jeg er på løkstadiet og har nettopp lest at vi som har det så mildt og fuktig kan vente til november med å få alt i jorda. Så da fikk jeg mer tid. Somle somle.

Randines hageblogg sa...

Frø er nok min store "dille", er ikke noe løkmenneske. Det er bare fordi jeg til alle tider graver alle steder. Derfor er løkene bare i veien for gravingen!
Det som fristet mest fra T&M var Storkenebb "Maderense" + mye ettåringer til å fylle ut mellomrommene.

Marit sa...

Så godt at du ikke kastet ut pc'n da! ;) Det er så kjedelig når det blir datakrøll.

Elisa sa...

Får håpe ryggen er bedre også!

Sine sa...

Maderense så spennende ut! Forstår godt at den frister.

Herdis sa...

Enig i det med laukar. Eg blir også lei av å grave opp lauk heile tida, har berre lagt ned nokre få i år. Deriblant den kvite påskelilja Thalia, DEN er fin den. Eg skylder deg frø Randine, lurer på å legge ut frølista mi på bloggen, har nemleg litt. Da kan du sjå om det er noko du har lyst på.