tirsdag 2. desember 2008

Hva gjør vi.....

Hva gjør vi som mangler et "pyntegen" i jula, jo vi gjør det beste ut av det. Siden jeg bare ser frem til en ny vår, ble Muscari Alba plantet i ampelen på verandaen. De fikk følge av noen grankvister, men det viktigste var navnelappen til løkene.
Jeg strekker så langt jeg kan og har derfor adventkalender (juleflax), kunne vært greit med noen flere penger. I tillegg har jeg en uendelig gammel smijernsadventstake med grønne lys og granbar. Adventstakene har kommet opp i vinduene mot gaten, så ser det litt adventsaktig ut.
Var på er kjøpesenter i dag og kikket på ny julepynt, men falt ikke for noe. Liker heller ikke noe som bare skal brukes en gang i året noen få dager. Så butikkene tjener ikke mye penger på meg, bortsett fra til julegaver til familien og mat til jul.
Ellers har jeg hatt en glad dag i dag om det skyldes nattens drøm, solen som skinte eller noe annet vet jeg ikke. Glade dager er en lykke, håper den varer en stund.......

2 kommentarer:

elle-melle sa...

Glade dager er alltid kjærkommne, enten det skyldes det ene eller det andre - ta godt i mot dem og nyt!

Herdis sa...

Saa fint det er med glade dagar. Dei er ikkje noko ein skal ta som ein selvfñlge, nei. Du har nok fortjent mange! Ha ei fortsatt glad fñrjulstid!