torsdag 11. desember 2008

Stadig glatt.....


Lurer på om dette forslaget het "Bikuben".
Etter jul må jeg ta en alvorlig opprydning i saker å ting. Ellers står frøbestilling for tur, Impecta er neste på listen.
I og med at jeg som vanlig er lei av julen lenge før den begynner kjøpte jeg meg en hvit Phalaenopsis i butikken i dag. Den hadde 2 grener og skal pryde bloggen en stund fremover.
Kjøpte to viktige julegaver i dag, liker å kjøpe gaver som kan byttes, derfor blir det ofte bøker, CD-er og DVD-er. Den eneste viktige jeg har igjen er til min yndlingsvoger(min eneste), heldigvis har han begynt å lese krim-bøker og Gunnar Staalesens "Kvinnen i kjøleskapet" lurer jeg på om kunne passe. Alternativet blir en av Stig Larssons bøker.
Det er ellers fortsatt glassert i området, i går var det ikke et menneske ute å gikk og det er ikke rart at folk holder seg innedørs. Imidlertid snakket jeg med to gebreklige damer som hade fått beskjed om å holde seg inne på glatten, men damene gikk ut med strikkesokker på beina og trosset sine barn.
Eller er det jo et vakkert vær med fullmåne om natten og klarvær om dagen.......

1 kommentar:

Elisa sa...

Ja, månen var flott i dag, den lyste virkelig opp då eg var på vei heim frå jobb. Og klokka var berre halv fem... Men snart er det nytt år, og då blir det lysare igjen. Eg gleder meg like mykje til det kvart år!