onsdag 17. desember 2008

Travel førjulsonsdag......

Siden jeg har hatt en travel førjulsonsdag i dag har jeg ikke hatt tid til å vase noe særlig. Derfor er dagens bilde fra en vase som brukes som T-lys stake det meste av året. Innmaten kan tas ut og da kan den lille glassbollen kan brukes til blomster. Jeg liker ting som kan brukes til mange ting og Blomkarse kler denne vasen om sommeren.

Dagen startet tidlig med innkjøp av pålegg og kjøtt, heldigvis lite folk i butikken. Dagens store prosjekt var vasking av stekeovnen, men før det dro jeg og kjøpte juletreet. Siden barnebarnet og foreldrene kommer i julehelgen var det ikke å komme utenom et tre. Fortsatt snakker trær og planter til meg, så jeg fikk spurt et fint tre om det ville være med hjem og det var greit. Nå står det vel forvart på verandaen og får snart en bøtte med vann.

Rens/vasking av stekeovn skal jeg forbigå i stillhet, men Mr. Muscle var best. Etterpå lurte jeg på om jeg virkelig likte å se inn i stekeovnen.....

Var en tur innom hagen etter juletrehandelen og tømte trillebåren for vann, vannet i drivhuset.
Sitronverbenaen så død ut, mens http://eline.impecta.se/images/prod250/6728a.jpg Buskvalmuen så ut til å være i live. Ellers hviler desemberhagen og det kan den bare fortsette med.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Den vasen der var bare rålekker! Ønsker deg en rolig førjulstorsdag.