søndag 14. desember 2008

Julepause 2....


Siden jeg savner snøen har jeg lagt inn et bilde av snøen som falt i november. Det har blitt litt mildere den siste dag og forhåpentlig tiner resten av isholken.
Lite juleaktiviteter i dag også, kun et anfall av støvsuging på gangen. Det viktigste som gjenstår er handling av mat og rengjøring. Mat finnes det i alle butikker og det er for tidlig å handle inn. Planlegging er jeg god på men gjennomføringen går det tregere med.
Dagens aktivitet var svømming (les bading) i varmt basseng, i høst har jeg vært flink og badet de aller fleste søndager. Det er et kommunalt helsebad og det er lite folk som bader iallefall om søndagen. En periode hadde jeg hele bassenget for meg selv, neste uke er den siste før ferien.
I januar starter jeg opp på nytt med svømming og må se på om jeg skal igang med andre aktiviteter eller satse på hagearbeid.
Det har vært oppholdsvær og er ikke kuldegrader idag, deilig desembervær......

2 kommentarer:

Anonym sa...

Her har været slått om til mildvær, 9+grader ute nå og det blåser riktig godt. Er visst storm i vente:-(
Ikke så galt at det ikke er godt for noe - isen tiner nå vekk.

elle-melle sa...

Så flott at du kan svømme i fred. Jeg hadde en periode hvor jeg prøvde å trene litt ved å svømme, men det var så fullt i bassenget at det ble mest stopping og beintråkking og dermed lite fristende og lite treningsverdi.
Jula kommer uansett hvor mye eller lite en gjør. I år har jeg bestemt at for min del blir det å kjøpe alt hva jeg synes vi trenger, og så blir det litt støvtørring og pynting lille julaften. Det holder for meg.