torsdag 28. mai 2009

Stor pakke og liten dings...

Endelig fikk jeg somlet meg til å bestille en ny lommeradio, den ble bestilt over nettet og i dag ble den levert i en stor pakke på døren. Ikke rart at frakten var dyr, men jeg var sjeleglad og har savnet å kunne høre radio P1. Er man kjedelig så får det bare være, liten Sony med øretelefoner og samme få innstillinger som på den forrige, de er helt identiske og heldigvis hadde jeg en lik eske å ha den i og da vet jeg hvor den er. Nå regner jeg med å finne igjen den andre, da blir det en i hagen og en hjemme.
Ypperlig til radio på verandaen og i hagen og kan legges i lommen, så slipper jeg å dele musikk eller radio med andre.

Selv om Pinsereia også herjer i dag med kald vind fra alle kanter gikk det å sitte en stund på verandaen med kaffe og radio, det har jeg savnet spesielt radioen. Det ble sagt at det var 13 grader midt på dagen, men her har det vært 10-11 grader og kald vind. På verandaen ble det lukt litt i verandakassen og vannet noe frøsådd innimellom. Ellers har det vært en "sløv" dag og det er deilig innimellom å ikke gjøre noe.

Jeg venter på de 25 gradene som er lovet i pinsehelgen og planlegger å utruste meg med iskrem, solhatt, solkrem og solparasoll og ellers ta livet med ro....

3 kommentarer:

Marit sa...

Ja, radio er kjekt å ha! Jeg er så sær at jeg bare hører på P1 ;-)

Den vinden har drevet meg til vanvidd i dag. Det var kun 13 kalde grader her i dag på formiddagen, mend et har vært litt varmere nå i kveld. Da får vi rigge oss til med is og solhatt til helga. Da har varmen bare å dukke opp!!! ;-)

elle-melle sa...

Da er vi flere, jeg hører ikke så ofte på radio, men når jeg er alene på hytta så gjør jeg det, og alltid P1.
Vinden herjer her også, plantene rives og draes i, så nå ligger det ganske flatt mange steder.
Håper inderlig pinsa kommer med det lovede været.

Sine sa...

Været lover bra!!!
Så det blir nok solhatt, -krem, -stol og is.
Her også!