onsdag 15. juli 2009

Tordenbyger...

Det har vært bra med tordenbyger og regn i dag, i går fikk jeg telefon om at besøket er på vei. Dermed måtte det ryddes og vaskes i en fei, alle kroker er ikke ferdig men det får bare være.

Siden jeg ikke har lov til å legge inn bilder av barnebarnet og det store barnet, er dette et gammelt bilde fra 2 år tilbake utenfor nausthytten. Hytten ligger oppå båtnaustet i bakgrunnen og ligger like utenfor byen.

Det blir kjekt med besøk, men travelt regner jeg med. Det ser også ut at de blir lenger enn beregnet, men det blir kanskje litt væravhengig. Ellers har de flyttet til en fjordarm på Nordmøre og det blir spennende hvordan det store barnet som alltid har bodd i store byer finner seg tilrette med det. (det er godt hun ikke har bloggadressen min ellers hadde jeg nok lagt dårlig an)

Så idag har det ikke blitt haging, kun opprydning i heimen, verandaen skal nok sjekkes og vannes hvis det er nødvendig etter de kraftige tordenbygene i dag.

1 kommentar:

Marit sa...

Tordenbyger ble det her også, nemlig i natt. Jeg skjønner ikke hvorfor det alltid blir uvær om natta, sånn er det veldig ofte her i hvertfall...

Koselig bilde av barnebarnet!