søndag 30. august 2009

Bare rot...

Noen ganger blir alt bare rot, denne gangen er det rot på PC-en. Jeg har internett, men Microsoften er bortevekk med dokumenter, bilder og lagrede favoritter og passord. De er et eller annet sted i systemet, for jeg fant bildene men ikke der som de tidligere var plassert.
Noen ting er det greit å ha orden på og PC-en var en av de ryddige områdene her i huset. Ikke kan jeg skylde på noen heller, andre enn meg selv. Hvis jeg ikke finner ut av det får jeg kontakte PC-rydderen som fikk skikk på maskinen sist, men da var det virus og det er det ikke nå.
Det var dagens klaging, været og ryggen skal jeg ikke si noe om i dag annet enn at det ikke har blitt haging.

Eneste hagingen har vært innkjøp av høstlyng, en til ampelen på verandaen og en til kirkegården. Verandaen inspiseres og sjekkes for små snegler og plantene på Ellos-stativet vannes. Tomatene modnes og spises etterhvert, gressløken vokser og flere chili blir stadig røde...

2 kommentarer:

Elsa sa...

Ikke noe kjekt med rot på PC'n nei. Håper du får orden på den snart.
Her har det vært innedag i godstolen med en bok. Ute er det surt og høstlig.

Margrethes hus og hage sa...

Usj, da... PCtrøbbel er jo siste sort! Jeg har ikke greie på slikt, men er heldigvis gift med mister PCfix :)
Håper du får orden på det!

Lyng er vakkert, og nå må jeg snart gjøre alvor av mine planer om å kjøpe inn noen høstlyng. Margerittene er ikke særlig sjarmerende lenger og gjør seg best i komposten!

Ha en fin mandag, håper du får fint vær og bedre rygg.

Hilsen Margrethe