lørdag 5. september 2009

Høstonn i verandakassen...

Siden det fortsatt ikke blir noe haging i koloniparsellen, er dagens bilde fra verandakassen for noen dager siden...
Siden da har jeg startet høstonn i verandakassen og kastet ut både lobelia og i går kveld gikk også pelargoniene i komposten. I går kveld startet jeg også flytting av de hvite blomstervandrerne som har uendelig lange røtter. Noen komposteres, mens andre vurderes for ny bruk. Verandakassen skal fylles med spiselige saker som gressløk, persille og noen nye små lavendelplanter jeg har frøsådd.

Ellers står jeg opp og ned av sofaen, inn og ut på verandaen. Har nettopp vært hos legen igjen og han sier som alltid at alle har vondt i ryggen. Fikk attest for svømming i varmt basseng, rekvisisjon til fysioterapi og så fikk jeg lov til å ta et bilde av korsryggen (ikke tale om å ta flere eller av hele ryggen). Det lo jeg godt av da jeg kom hjem, ellers er legen grei vi har stadig forhandlinger om et eller annet. Denne gangen kikket han på ryggen (til en forandring) og sa at det så bra ut???
Neste uke har jeg fått time hos en osteopat og det blir litt spennende å prøve noe nytt.

Hagingen får bare vente til korsryggen er bedre, selv om det har vært bra vær de siste dagene til å hage....

2 kommentarer:

Margrethes hus og hage sa...

Så kjedelig med ryggvondt! Håper behandlingen virker.

Ønsker deg en fin lørdagskveld. Hilsen Margrethe

orchis sa...

Har hatt stor nytte av osteopat. Håper du får en som er dyktig, som klarer å hjelpe deg. Det ligner en del på kiropraktikk, men med andre teknikker. Lykke til og god bedring!