onsdag 31. desember 2008

På årets siste dag.....


På årets siste dag vil jeg sende en hilsen og takke for det gamle året til alle hagegale....
Dere er til stor inspirasjon for meg, selv om jeg ikke alltid kaster meg over alle "diller".
På forumet får jeg svar på mange spørsmål og jeg prøver å svare selv hvis jeg synes jeg har noe å bidra med.
Bloggingen kom som en stor overraskelse i høst, jeg hadde stor glede av dagbøkene i mange år. Har nå funnet glede også i bloggene og det som dere deler med oss. Det er kjekt synes jeg å følge med på hva andre er opptatt av og sysler med.
Så jeg ser frem til å følge med videre på et nytt hageår som starter i morgen.
Bildet av julerosene er tatt i dagutenfor huset, de er ikke mine men borettslaget sine. Som en ser av bildet har vi ingen frost, men 5 grader og gråvær. Regner med at det blir en mer stille natt enn vanlig og med at det er forbud mot private raketter i byen.
Ønsker alle en fin nyttårskveld og natt!

5 kommentarer:

elle-melle sa...

Tenk at de røde julerosene er kommet så langt!
Her aner jeg bare en knopp nedi jordskorpa. Men de hvite er tdligere.

Godt nyttår til deg og takk for alle kommentarene du har lagt igjen hos meg.
Jeg synes det er så flott med alle de jeg har truffet her i bloggverdenen.

I kveld skal vi til noen gode venner, og jeg håper det går litt stillere for seg med nyttårsfeiringen i år etter det nye forbudet mot raketter. Fornuftig synes jeg.
Her smeller det som bare det allerede, det begynte å smelle i går faktisk.

fru Sandeggen sa...

Godt nyttår til deg :)

Herdis sa...

Godt nyttår Randine! Nå er det på tide at du får frøa dine altså. Håper på ein flott hagesesong i 09:-D

Marit sa...

Godt nytt år! Flott bilde av julerosen!

Vivishagerom sa...

Herlig julerose. Ønsker deg ett kjempe flott nytt hageår. Klem