mandag 22. desember 2008

Snart juleklar....

I morgen kommer barnebarnet, moren og forhåpenligvis barnefaren som er syk... Har nettopp snakket med barnebarnet i telefonen og han trodde han hadde fløyet i dag. Han er snart to år og klar for det meste.....

Ellers har jeg fått Hagetidende i dag, trodde den skulle komme over jul. Viktigere var frøene fra Plants of Distinktion som dumpet ned i postkassen i dag. Min søsters frø av blå Asters kommer i januar. Disse frøene hadde av en eller annen grunn unnsluppet Postens tollsenter, jeg gleder meg umåtelig til frøsåing når julegjestene har reist. Da stiger på ny månen og det er klar for frøsåing.

Ellers har jeg støvsugd halve stuen, vært i kjellerboden og hentet opp Jule-esken og Tante Selma- pannen. Tante Selma- gryten burde jeg virkelig tatt et bilde av, den er rød og har hvite Prestekrager på. Fantastisk 70-talls emaljert gryte, men den bør nok vaskes.....

Kanskje i morgen hvem vet........

Ingen kommentarer: