torsdag 18. desember 2008

Sløv førjulstorsdag.....

Siden det har vært en blåtordag og ikke en blåmandag legger jeg ved et bilde av vasen jeg hadde glemt..... Den ble kjøpt på den gamle Plantasjen i distriktet, det var en mye mer oversiktelig Plantasje. Den hadde alltid en restekasse og denne vasen fant jeg og kjøpte for kr.50,00. Den gleder meg fortsatt og den er praktfull med Syrener eller store blomsterbuketter.
Koboltblått er en av mine yndlingsfarger, ja jeg har har vært på Blåfargeverket på Modum opptil flere ganger.....

I dag har jeg i tillegg til å¨sløve", tatt gummihanskene på og vasket badet.
Alle julelister er revidert og det er en god ting. Det minker på mine "må" ting og godt er det.

Julenisser eller engler er ikke noe for meg, men snømenn derimot har jeg sans for. Snart er det tid for å hente snømennene frem fra sine gjemsler. I år har jeg kjøpt en ny snømann, den kommer i bloggen senere. Foreløpig ligger den velbevart i en av posene, men jeg kan nok glede meg til den kommer frem.

Vi har imidlertid ingen snø i Stavanger, i dag har det vært grått og mørkt hele dagen........

3 kommentarer:

elle-melle sa...

Det var en flott vase, fin og god fasong. Blått er min farge også. Har vært på blaafargeverket bare en gang, men det fristet til gjentagelse.

Anonym sa...

Nydelig vase. Koboltblått er en flott farge.
Ikke bare du som har hatt en sløv torsdag, men jeg har da fått hentet fram alle nissene og englene. Jeg er veldig glad i begge deler:-)
Nå står det igjen bare litt vasking og handling av matvarer, da kan jeg krysse ferdig lista mi.

Anonym sa...

Fin vase. Skulle gjerne hatt en sånn, men da i markblomststørrelse.