lørdag 25. oktober 2008

Jeg skulle bare.....


Jeg skulle bare en liten tur i hagen for å feste drivhusluken før den stive kulingen kom, men ble værende en liten stund. Trillebåren ble igjen tømt for vann og snudd opp ned. Så tok jeg en kikk på komposten, som igjen kunne stues mer sammen. Dermed kunne jeg fortsette arbeidet med å kompostere mer blomkarse. Fant flere krukker med stiklinger og plutselig kom også Primulaen frem, de blomstrer nok igjen til våren. Nå er det bare snart Klematisen "Sommersnow" som står igjen og det skal den fortsatt gjøre. Stativet til Klematisen blir ikke satt på plass før til våren, ellers blåser det bare ned igjen.
Vannet overvintringsplantene i drivhuset og ryddet eplene på plassi sin papirpose. Tilslutt tok jeg en runde rundt i hagen og så at fortsatt står den hvite Agurkurten med blomster.
Nå skal jeg ta en gjennomgang av frøposene og se hva som kan sendes til rolfkjo i Thailand, et flott prosjekt synes jeg.
God helg uansett vær!

Ingen kommentarer: