mandag 13. oktober 2008

Morgenunderholdning....


Det foregår ikke mye i gaten jeg bor i, men i morges kom Trafikkpolitiet og hadde fartskontroll. De sjekket en vei med 40 sone og bilene som kjørte for fort ble vinket inn i gaten utenfor stuevinduet mitt. Det var litt rart å se forskrekkelsen hos endel av bilistene.
Jeg brukte også tiden til å starte opprydningen av hagebilder på Pc-en min. Uskarpe og doble bilder lukes vekk først, så skal jeg prøve å finne bedre system på bilder jeg liker og bruker endel. Noen blir kanskje også brent inn på CD. Jeg har også fått meg en Picasanettkonto og må finne ut hvordan den fungerer.
Har ikke lastet opp bilder på hagegals fotogalleri siden Bloggingen startet, tidligere ble galleriet brukt til bilder som skulle inn i dagboken og i innlegg. Når dagboken er vekk er ikke det samme behovet der - det ble et tankekors.
Selv om det regnet gikk jeg en liten tur i hagen, fortsatt står den hvite Agurkurten i full blomst. Ryddet litt i kompostbingene, noen huller kan fylles bedre opp. Det er fortsatt mye som skal komposteres fremover.
I morgen er det meldt bedre vær, kanskje det også kan tørkelitt opp i hagen.

2 kommentarer:

Miamaria sa...

He he he, det høres ut som en artig morgenunderholdning. :)

Marit sa...

Ikke dårlig underholding på morgenen, men jeg er ikke sikker på om bilistene syntes det samme ;)

Jeg overfører alle bildene mine på et fotoalbum på vg.no. Jeg har de der som en sikkerhet i tilfelle min pc skulle stoppe helt opp. jeg skal få kjøpt meg en ekstern hardisk og få alle bildene over på den.

Håper du får bedre vær i morgen da!