onsdag 4. februar 2009

Endelig kom snøen....

Endelig kom snøen som var meldt, heldigvis fryser jeg ikke så mye når den er kommet ned. Nå har jeg gått over fra 2 til e1 par ullsokker, ubegripelig hva en kan fryse før snøen kommer....
Bilde er fra Kolonihagen, sett oppe fra veien. Det fristet slett ikke å gå inn i hagen, så den kan bare ligge der til det blir varmere....
Snøen var våt og jeg tror den går over i regn, men ungene har hatt glede av den og laget snømenn. Vi har ellers ikke hatt snø siden november.....
Så vi får bare se hva morgendagen bringer.....

4 kommentarer:

Gry sa...

Snø her også, og hadde jeg bare sluppet å kjøre bil på smale, glatte veier så hadde jeg vært veldig glad. For det er jo så fint og lyst med snøen.

elle-melle sa...

Snø her også - utrolig nok.
Men i morra er det vel bare slaps igjen tenker jeg.

Marit sa...

Ja, vinter er noe herk. Jeg synes at jeg fryser fra oktober til april. Det er vel ikke mange dagene i året at du ser snø, Randine? Her er det kommet 10 cm oppå de 70 vi har her fra før... *knurr*

Anonym sa...

Her har vi ikke sett mye til snøen selv om værmeldinga lover snø.
Gradene holder seg litt under null.